Sandra - Smått & Gott från mitt liv

Sandra - Smått & Gott från mitt liv

14 januari 2010

Vilken härlig vinter

Vilken härlig vinter vi har!! Det skulle man ju aldrig kunna drömma om. Tänk när Wille blir större så kommer han få höra att hans första vinter var minsann en riktigt vargavinter.



Morgonmys i sängen


Idag har vi varit och hälsat på familjen Boström/Kyrk
Ann-Cha har ju börjat jobba nu så vi kan inte ses så mycket som vi gjort tidigare, men idag var hon ledig på förmiddagen så Wille och jag passade på att åka dit.

När Wille skulle sova så övervägde jag om jag skulle gå in och lägga honom och börja packa inför flytten eller om jag skulle lägga honom i vagnen och gå ut och gå, passa på att njuta av det härliga
vintervädret vi har.
Jag beslutade mig för det sista. Packa hinner vi. Vi måste ju göra det förr eller senare. Men vara ute och ta till vara på dagen det varar inte för evigt.
När Wille sov passade jag på att ta fram kameran och fota lite







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar