Sandra - Smått & Gott från mitt liv

Sandra - Smått & Gott från mitt liv

28 januari 2010

Våren är på gång kände jag idag

Vilken underbar dag det varit idag!
Egentligen skulle man ha varit ute hela dagen, men Wille har varit lite krasslig. Vet inte vad det är, men det är nog ingen fara. Han har kräkts några gånger och varit hängig. Och man märker verkligen när han inte är i form. Alltid pigg och glad, men idag orkade han inte alls lika mycket som vanligt.
Hoppas nu han får sova gott i natt
`
Vi var i alla fall ute på en liten promenad och man kunde för första gången känna att solen värmde. Gissa om jag längtade till huset......Tänk att sitta på solsidan med en god kopp kaffe

Jag har exprimenterat lite med kameran idag, men det blir inga bra bilder. För mörka eller för ljusa....Hmmm blir till att öva mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar