Sandra - Smått & Gott från mitt liv

Sandra - Smått & Gott från mitt liv

10 januari 2010

Nu är glada julen slut slut slut......

ja, idag har jag slängt tagit bort alla julsakerna. Känns lite småjobbigt att ta bort dem och dra fram det gamla som ändå ska packas ner igen om en månad, men men. Jag känner att jag inte orkar ha jul en hel månad till.
Just nu längtar jag som aldrig förr till huset. Dels för att igår var vi där och gick igenom lite med de som äger huset nu. Hur saker och ting fungerar och sen tittade vi på lite saker som de inte vill ta med sig som vi eventuellt ska ta över. Men även efter nattens fest som grannen hade.
HERREGUD! Vilka idioter det finns. Det var samma volym som om jag hade lyssnat själv här hemma. Vid tre tror jag de tystnade
Ska bli skönt att slipp sånt

Igår inhadlade jag tyg till gardinerna som vi ska ha köket. Trodde jag skulle hinna börja idag på dem, men så blir det inte. Städade bort julen istället, men i veckan ska det börjas.....

6 kommentarer:

  1. Testar att kommentera

    SvaraRadera
  2. Nu är jag här & kikar : - ) Kram Sara & Siri

    SvaraRadera
  3. Spännande med flytt...vart bär det av?
    Ska bli kul att se hur gardinerna blir. Kram Tesa

    SvaraRadera
  4. Vi ska flytta 15 februari. Det blir ett enplanshus på Zakrisdal, inte det nya området utan ett hus byggt 1963

    SvaraRadera