Sandra - Smått & Gott från mitt liv

Sandra - Smått & Gott från mitt liv

19 januari 2010

Göteborg

Nu sitter jag på tåget påväg till Göteborg. Ska dit idag och vara där tills imorgon, känns verkligen jättekonstigt att vara borta från Wille.
Det är första gången jag är borta så här länge från honom. Han sov imorse när jag åkte och jag vågade inte gå in o titta på honom när han sov.
Imorgon när jag kommer hem sover han, men då kommer jag gå in och pussa på honom. Skit samma om han vaknar då

I Göteborg ska jag träffa mina jobbkollegor. Det börjar ju dra ihop sig för mig att börja jobba. Känns lite både och. Det kommer säkert bli jättekul, men det är ju supermysigt att vara hemma och gosa med lillskrutten varje dag.

Igår var vi riktigt effektiva tycker jag.
På förmiddagen var vi och hälsade på en barndomskamrat till mig och fick barn i november.
Karin och hennes Robin. Jättekul att ses igen, vi har ju sprungit på varann på stan lite då och då, men igår sågs vi över en kopp kaffe. Hoppas vi hinner ses lite mer innan jag börjar jobba.
Sen var vi förbi mitt jobb. Kul att träffa alla!
Det tar sin lilla tid att gå runt och hälsa på alla, Wille tyckte det var lika kul som jag.
På eftermiddag hämtade vi upp Marcus och åkte till badhuset hela familjen. Det var ett tag sen vi var där så jag trodde att kanske Wille skulle vara lite ovan. Men han var vildare än någonsinn i badet. Redan i duschen skrek han av förtjusning

4 kommentarer:

  1. Kul att du gillade asken, den blev mycket uppskattad. Kram Tesa

    SvaraRadera
  2. Vill höra alla detaljer om träffen när du kommer hem. Ditt sms gjorde mej nyfiken förstås ;) Nä nu ska jag måla soffbordet igen och kolla på "Halv åtta hos mej". Jag och Widoff tog en långpromenad förut. Uuu va gött det är ute nu när det inte är så kallt!!!
    Ps. om exakt två veckor sitter vi på flyget :) Ds.
    Pöss älskling!

    SvaraRadera
  3. Hoppas du får det riktigt mysigt i Göteborg, jag tycker det är en så härlig stad.

    Må gott!

    SvaraRadera
  4. Du är så duktig på att uppdatera din blogg Sandra. Jag är en periodare så att säga =)
    Kan tänka mig att mammaledigheten går fort och det är med blandade känslor man går tillbax till jobbet, men man ska va glad att man har ett jobb i dagens samhälle.
    Kram på dig!

    SvaraRadera