Sandra - Smått & Gott från mitt liv

Sandra - Smått & Gott från mitt liv

21 januari 2010

Hemma igen

Så nu är jag hemma i mammalivet igen. Hade 2 fina dagar i Göteborg med både nya och gamla kollegor.

Idag har jag och Wille varit på mammaträff hos Mia & Vincent, supertrevligt. Roligt att träffa mammorna och barnen hade också roligt. Efteråt tog vi en långpromenad, skönt att det inte är så kallt längre så man kan vara ute lite mer.
Ikväll blir det ryggläge i soffan. Känner mig lite trött idag, ska bli skönt med helg nu.


3 kommentarer:

  1. Vilket fint kort på Wille!
    Klart du känner dej trött efter både jobb och festligheter :)

    Jag, Anna och Ken har precis lyxat till det med nachos och vin. Mums!

    I övrigt så har jag idag shoppat loss. Det var riktigt länge sen! Men oj vilken rea det var i många butiker. Så nu har jag garderoben klar inför resan tror jag. Väntar på en bikini från internet också...

    Jaja nog om det... det här är ju din blogg, inte min ;)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja han är gullig på det kortet. Det är inte jättenytt, men jag tycker det är kul att lägga ut bilder på bloggen

    Gött och shoppa loss!!! Det vill jag med, men till huset. Men det får vänta lite.
    Bra att du uppdaterar också här på bloggen, då slipper du ju skaffa en egen:)
    Hälsa Anna!

    SvaraRadera
  3. Oj,oj vad han är snygg mormors gulle prins. Nu snart är det äntligen helg igen.
    Kramizar

    SvaraRadera