Sandra - Smått & Gott från mitt liv

Sandra - Smått & Gott från mitt liv

8 januari 2010

Nu vet jag vad jag ska göra!

YES!! Jag har kommit på ett projekt jag ska göra.

Fick idén idag när jag var hos Katarina, Jonas o Niki på lunch idag.
De har en så fin gardin i köket - En sån vill jag också ha i vårt nya kök! Eller rättare sagt jag behöver två eftersom det är två fönster
Från Åhlens kom den och enligt Katarina så skulle tyget finnas att köpa, så imorgon ska jag åka till stan och inhandla tyg och börja sy
Här är en bild på vårt blivande kök och fönstren där gardinerna kommer sitta. Jag kommer lägga upp en bild på resultatet så småningom
Så här kommer gardinen se ut har jag tänkt!
(bilden har jag lånat från Bloggen Engelska Villan)

1 kommentar:

  1. Hej Sandra!
    Det är väl precis så man ska göra när man lånar en bild :) Jag blir bara smickrad att du ville låna av mig! Så det går så bra så.
    Jag har köpt tyget på Åhléns oxå, Freja heter det. Om du är intresserad. :)
    Lycka till med bloggen och köket!! Spännande att renovera kök!!
    Och bloggandet är som en drog nästan. Det är så himla kul! Du som är pysseltoka (som jag), kommer att älska det!! :)
    Kraaaaaaaaam Anna

    SvaraRadera