Sandra - Smått & Gott från mitt liv

Sandra - Smått & Gott från mitt liv

27 januari 2010

Nu eller aldrig

Idag tog jag tag i en grej som jag länge tänkt att jag ska göra men inte blivit av.
Nu var det; Nu eller aldrig!
Nästa vecka fyller Willes kompis Oliver 1 år och på söndag ska vi på födelsedagskalas.

I sommras gjorde jag lite plattor där jag stansade in olika ord, budskap och namn. Bland annat gjorde jag en som det stod Oliver på, som jag tänkt att vid tillfälle göra något med och ge till Oliver.
Nu kom jag på vad jag skulle göra lagomt till hans födelsedag.

Resultatet blev en tavla

Ljuset på bilden blev riktigt dåligt, men det är för jag är en usel fotograf. Gick en fotokurs i höstas, men som ni ser vet jag inte om jag lärde mig så speciellt mycket.
Har ni några tips på hur det ska bli ljusare utan att bli FÖR ljust så mottages tips med glädje

4 kommentarer:

  1. Den tavlan var jättefin blir en toppen present. Pussa Wille från mormor

    SvaraRadera
  2. Å vilken fin tavla!!!!!
    Kortet vi fick av dig sitter så fint i en blomma i fönstret. Det gör mig glad :)
    Suck! Nu ska jag städa... men har eg ingen ork. Jaja, jag antar att det bara är att ta tag i det... Kraaaam

    SvaraRadera
  3. Kanon finn tavla , du är lite konstnärlig

    Pappa

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Vilken fin tavla! Gav mig inspiration att göra nåt liknande:)

    Vad roligt med någon mer som gör smycken! Kul att du ändå ville göra en beställning :)

    Kram Pernilla

    SvaraRadera