Sandra - Smått & Gott från mitt liv

Sandra - Smått & Gott från mitt liv

13 januari 2010

Massor av besök

De två sista dagarna har bestått av besök
Igår hade jag 3 st kompisar här. Helena, kompis från gymnasiet är hemma från Stockholm med sin lilla pojke Vincent. Han är 2 månader yngre än Wille och så klart jättesöt
Vår gemensamma kompis Jessica var också här och även ytterligare en kompis från förr. Tina med sin lilla Melker som är 2 månader. Mycket bebisprat blev det, så klart

Jessica och Wille busar


Idag var det "mammaonsdag" Några mammor i vår föräldragrupp burkar ses på onsdagar klockan 11 och äta lunch tillsammans. Vi började med att det var sopplunch, men nu har vi utökat oss och det blir lite allt möjligt. Idag bjöd jag på kycklingsallad.
Dock har några av mammorna börjat jobba igen så vi är inte så många kvar
Idag blev det Elly och Jeanette från föräldragruppen, men sen bjöd jag in Helena och Vincent. Man vill ju passa på att träffa dem så mycket som möjligt nu när de är hemma.
Sen kom även Katarina och Niki.

Ikväll har jag haft mina ridkompisar på kvällsmat. Helena, Sara, Susanna och Camilla. Vi rider tillsammans på tisdagkvällar och brukar ses lite då och då över en bit mat. I början var det mycket hästsnack, men nu är det allt mellan himmel och jord som disskuteras.

Hann även frosta av frysen idag, så jag känner mig lite duktig också

4 kommentarer:

  1. Vilket fint kort på Jessica och Wille!!!!!
    Bra det här med din blogg, då vet jag vad du sysslar med på dagarna... Mysigt det låter med alla besök :)
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Terran: Jag tycker faktiskt att du också ska börja blogga, så jag vet vad du gör på dagarna också
    Pöss

    SvaraRadera
  3. Hellu! Du ser ut att ha fullt upp med mysiga besök=)
    Kram Marika

    SvaraRadera
  4. Åhh så bra då får jag färska bilder på Wille, mormor längar varje dag att få leka och mysa med med min Wille kille, pussa honom så mycket han tål från mormor (varje dag). Ska bli mysigt när ni flyttat in - då kommer jag som ett skott!!!

    SvaraRadera