Sandra - Smått & Gott från mitt liv

Sandra - Smått & Gott från mitt liv

24 januari 2010

Härliga helg

Helgen har varit i familjens tecken. Ganska så lugn helg.
I fredags städade jag rejält, det var så härligt. Jag är så sugen på att fräscha upp allt med vårsaker, vill ha nya blommor, gardiner, you name it. Men det känns ju inte som det är någon idé nu när vi snart ska flytta.
Men i fredags kunde jag ändå inte låta bli att ta fram och byta kuddfodal till kuddarna i soffan.


De här har jag fyndat tidigare i år när H&M Home hade rea

Idag har jag varit husmorssornas husmorssa. Började med att göra mat till Wille, torsk i ugn. Sen satt jag på en deg och bakade thekakor. Just nu står en köttgryta och puttrar på spisen, som ska frysas in för att ha någon dag när man vill ägna sig åt något annat än att laga mat. Måla tak och packa kanske.....


3 kommentarer:

  1. Ojojoj va du är duktig gumman!
    Kan du skicka över lite göttigheter till Lambeget?

    SvaraRadera
  2. Bröd? Kanske....inte denna omgången men jag är sugen på att göra en till och då kan ni få komma på några

    SvaraRadera
  3. Sandra!!, guuud vilka smarriga thekakor du bakat!! Kan man få receptet? ;0)
    kram

    SvaraRadera