Sandra - Smått & Gott från mitt liv

Sandra - Smått & Gott från mitt liv

29 januari 2010

Tråkdag

Idag är det rätt tråkigt.
Wille mår inte riktigt bra, så han bara gnäller. Vill helst att jag ska bära honom hela tiden eller sitta i mitt knä.
Det är nog inte någon fara med honom, förmodligen är det tänder som spökar.
Jag borde gå och packa lite, lika bra att börja i tid för när vi väl får huset så vill man ju vara där och greja.
Men istället roar jag mig att surfa runt på olika bloggar. Hittade då den här Tant Theas Lilla Torp
Där var det en utlottning jag ska vara med på. Man kan vinna detta fina lykthuset:

Ikväll ska vi gå ut och äta tillsammans med Marcus mamma och hennes sambo Leif. Det ser jag fram emot eftersom vi blir hemma jag och Wille hela dagen idag.

1 kommentar:

  1. Så härligt att gå ut och äta. Hoppas ni hade det trevligt!

    Så fin tavlan blev, med plattan med Oliver. Rolig idé!

    Ha det fint!

    SvaraRadera