Sandra - Smått & Gott från mitt liv

Sandra - Smått & Gott från mitt liv

11 januari 2010

Dagarna bara rinner iväg

Idag känns det inte som jag har fått något gjort alls. Förmiddagen bara rann iväg.

Wille verkar må lite bättre nu i alla fall. Han har haft det lite jobbigt de sista dagarna,
pga framtänderna är på väg att komma. Så han har inte sovit så bra och haft jätteont i rumpan. Idag kunde jag se den ena titta fram och den andra är på gång.
Skönt för både han och oss. Det är inte något kul att se att han har så ont och inte kunna hjälpa honom

Vid lunch åkte vi till Veronica, som är hemma och väntar på sin bebis.
Vi fick jättegod lunch: Fiskgratäng och mos till efterrätt fick vi någon chokladkladdkaka
a la Leila. Hur god som helst...
Inte alls bra för mig som verkligen försöker satsa på beach 2010

Några gardiner blir inte sydda idag heller, vi har tvättstugan och jag har preics varit och handlat.
Nu tänker jag slänga mig i soffan innan det är dags att slänga sig i säng

1 kommentar:

  1. Bra att han är på bättringsvägen min lilla prinsplutt!!!!!
    Love

    SvaraRadera