Sandra - Smått & Gott från mitt liv

Sandra - Smått & Gott från mitt liv

26 januari 2010

Älska rea

Igår var jag och fyndade ordentligt på Hemtex. De hade halva reapriset, sånt gillar jag
Det blev ett påslaken till spjälsäng. Tror inte Wille ska få det utan det ska nog bli present till bebisar som ska komma i vår.
Ett underlakan i satin till oss och ett överkast till vår säng. Värsta fyndet!
Överkastet hade kostat nästan 1200:- och nu kostade det 299:-


Här är överkastet, det är vill med ljusblå/gråa stjärnor, på andra sidan är det tvärt om
Så nu får nog detta styra hur vårt kommande sovrum ska se ut.





Här var jag tvungen att lägga ut en söt bild på Molly. Jag tog den förmiddags.

2 kommentarer:

  1. Hej
    Du kan fynda du :-)

    SvaraRadera
  2. Åhhhh, ett sånt överkast vill ju jag ha. Vi har påslakanset och fleeceplädar i vitt med gråa stjärnor så det skulle passa perfekt. Undrar om det finns kvar??? Kram Tesa

    SvaraRadera