Sandra - Smått & Gott från mitt liv

Sandra - Smått & Gott från mitt liv

22 januari 2010

Nystädat

Idag har jag städat nästan hela dagen. Ett tag hade jag en rutin där jag städade varje fredag. Torkade av, dammsög och torkade av golven. Det blir rätt mycket smuts med Wille och 2 st katter, sista tiden har katterna varit inne mycket också eftersom det varit så kallt.
Vid jul kom jag ur fas med den där städningen, men idag kom jag igång igen. Det är ju inte så speciellt kul. Men åhh så härligt det är när man är klar!

Jag gillar när diskbänken ser ut så här, undanplockat och rent


Wille rödrosig om kinderna efter pulkaturen


Igår blev jag klar med den första gardinen också. Känner ingen panik att bli klar med den andra än, det är ju ett tag kvar innan de ska upp. Men de kommer vara helt klara tills vi ska flytta.
Nu känner man verkligen att man kan räkna ner. Igår var det exakt 1 månad kvar







1 kommentar:

  1. Hej Sandra!

    Så kul att du varit inne på min blogg! Jag vet inte om jag svarade på din kommentar, har varit lite dåligt med tid till bloggande den senaste veckan - ledsen för det...
    Jag ska i alla fall försöka lägga ut lite recept så snart jag hinner!

    Blev jättesugen på din kyckling du gjort ett par inlägg ner. Lät jättegott, den måste jag prova!

    Ha en fortsatt trevlig helg!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera