Sandra - Smått & Gott från mitt liv

Sandra - Smått & Gott från mitt liv

6 mars 2010

Väggen i vardagsrummet klart

Nu har vi tapetserat klart väggen i vardagsrummet. Det blev precis som vi hade tänkt oss om
inte ännu bättre.
Nästa som ska göras är gardiner och tavlor. Jag har sett ett par gardiner på Hemtex som det lutar åt. Är inte så sugen på att sy något just nu så därför blir det färdigsydda dit. Vi har andra fönster där det kommer passa bättre med hemsydda gardiner.

Vi får se om det blir dessa. Jag har ju en sambo som vill vara med och bestämma också.
Sen har han en dröm om att byta ut ett av fönstren i vardagsrummet, men han har inte riktigt fått med mig på detta än.

Nu blir det inte så mycket mer som händer här på 1 vecka, för imorgon åker vi till Sälen på semester. Ska bli så himla roligt!
Vi ska bo tillsammans med några vi har träffat i vår föräldragrupp, de har en pojk, Oliver som är lika gammal som Wille.
Sen är det flera familjer som också kommer vara i Sälen samtidigt som oss.

3 kommentarer:

  1. Oj det blev verkligen jätte jätte fint!!!!!!!
    Längtar till nästa torsdag då vi ses igen.
    Löv to U

    SvaraRadera
  2. Det blev ju jättesnyggt med den tapeten i vardagsummet!

    SvaraRadera