Sandra - Smått & Gott från mitt liv

Sandra - Smått & Gott från mitt liv

31 mars 2010

Ingen vanlig dag

Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej, det är ingen vanlig dag för det är Willes födelsedag. Hurra Hurra Hurra!!!
Så sjöng vi för vår lilla prins imorse.

Tänk ett helt år har gått. Jag har varit mamma i ett helt år. Massor har hänt, och vår kille är ingen liten bebis längre. Utan en stor kille som lärt sig massor.
Vi hade några gäster här idag som firade Wille. Bland annat kom morfar med ett STORT paket, som var spännande. Det var en liten bil, klart grabben ska ha en bil.
Gudmor Therese kom också med ett litet paket som blev en STOR borg, väldigt populärt
Sen kom farmor även hon med massa paket.
Vi kommer fira honom mer sen i påsk. Imorgon kommer kusin Emelie med sin mamma och pappa och vovve. Då kommer det bli mys i flera dagar.

Här är vår stora kille i en t-shirt han fick för ett år sen när han föddes i present från min kompis Nina och hennes familj som bor i Florida i USA.

Imorgon är det dags för mig att börja jobba också. Ser inte fram emot det. Helst skulle jag vilja vara hemma med gose Wille resten av livet. Men det går ju inte, så imorgon återväder jag till Telia.

4 kommentarer:

  1. Jösses, redan 1 år. Grattis till lillgrabben. Välkommen tillbaka till jobbet får jag säga då!
    Kram Tesa

    SvaraRadera
  2. Så snygg och så redig, ja tänk så mycket som händer på ett år, det är på barnen och barnbarn som man ser det. Lääängtar efter er!
    Ha det bra på jobbet idag, skönt med påskledigt efter 1:a dagen

    SvaraRadera
  3. Hipphipphurra än en gång! Min gose bäste prinsisnuttplutt Wille-Kille
    ..O tänka sig att första dagen på Telia alltid är sig lik ;)

    SvaraRadera
  4. Tiden går så fort, man fattar inte.
    Hoppas att det känns ok att jobba, det blir ju som 2 olika liv.
    Glad påsk!
    kram kram

    SvaraRadera