Sandra - Smått & Gott från mitt liv

Sandra - Smått & Gott från mitt liv

18 mars 2010

Heldag på Bergvik

Idag har vi haft heldag på Bervik.

Skulle ta bussen från Gruvlyckan dit, missade den med bara några sekunder. OK, fick lite bonusmotion och gick dit.
Väl där mötte vi Katarina och Niki på IKEA. Där blev det lunch och inhandlande av 6 st dricksglas

Vi hade 6 st sen tidigare, men eftersom det ska bli barnkalas här i helgen behövde vi lite mer glas och förhoppningsvis får vi fler tillfällen då det kan behövas lite mer glas.

Sen gick vi till Bergvik och strosade lite i affärer.
Jag köpte mig en vårjacka på H&M, måste "hotta" upp mig lite nu när jag ska börja jobba.
Kostymen jeans och luvtröja funkar kanske inte varje dag

1 kommentar:

  1. Det blir bra med de glasen till saft kalaset i morgon, själv hoppas jag på fint väder så att köksbordet får sig en omgång med slipen och målarpenseln. Ha det gott, pussa mormors bästa Wille

    SvaraRadera