Sandra - Smått & Gott från mitt liv

Sandra - Smått & Gott från mitt liv

21 mars 2010

Barnkalas



Igår hade vi kalas med vår föräldragrupp. 5 st barn med föräldrar träffades hos oss.
Vi mammor hade delat upp bakandet så alla hade med sig någonting till fikat.


Wille med två av sina kompisar Elly och Vincent
Erik

Klara

Det är verkligen helt otroligt att ett helt år har gått. Det underbaraste året i mitt liv
En text jag älskar och som stämmer in så bra vill jag dela med mig av till er

Förr så var jag alltid på väg
Jag försökte fånga en dröm
Och jag trodde jag visste vad jag ville ha
Du har väckt mig ur min sömn
Plötsligt var världen helt ny

Allt stannade upp när du kom
Och jag såg dig och jag visste av hela min själ
att nu börjar allting om


Himlen måste sakna en ängel
för en finns här hos mig
Han vilar i min famn
Himlen måste sakna en ängel
Han ligger tätt intill mig
så tryggt på min arm
Kan det vara sant att jag får älska dig?
En av himlens änglar har landat här hos mig


Gryningsljuset smyger sig in
Finner ro i ditt andetag
Och jag inser med ens
att jag väntat en evighet på just denna dag
Plötsligt slår du upp dina blå
Styrkan i din blick gör mig svag
Men helt utan att döma ser du på mig
Och så börjar våran dag

2 kommentarer:

  1. Helt underbara bilder och din ord om Wille får mormor hjärta att blöda ..... Så vacker och så underbart. Älskar er!

    SvaraRadera
  2. Den här sången är helt underbar. Vi spelade den så mycket när Anton föddes. Den fanns med på en CD jag fick av Camilla och Jessica. Har även med den på filmen jag gjorde om Anton. Älskar texten!

    SvaraRadera