Sandra - Smått & Gott från mitt liv

Sandra - Smått & Gott från mitt liv

22 mars 2010

Sjukling

Stackars Wille har blivit sjuk. Igår fick han feber, igen. Han hade det för 2 veckor sen, vi trodde då att det var 3 dagars feber. Och det var det kanske, men igår vaknade han med feber igen. Stackarn var så hängig hela dagen, idag när vi vaknade hängde febern fortfarande i, så jag ringde vårdcentralen, vi fick en tid hos doktorn och tänka sig, han hade Streptokoker, nu har han fått pencelin, så nu ska det väl vända och bli bättre.

Helst vill han bara ligga och sova på mitt eller Marcus bröst, men nu har han äntligen somnat i soffan en stund. Jag har passat på att baka Chocolate chip cokies, ett recept jag hittade hos Vardagslyx hos Nilla
Resultatet blev sådär, ska nog göra en omgång till någon dag och göra dem något mindre och tjockare. Tänkte att de ska bjudas på dem när Wille fyller 1 år.

Åhh vad jag har letat efter en brödkorg. Nu har jag äntligen hittat det jag vill ha:



Denna kommer stå högt på önskelistan när det är min tur att fyllar år. Den kommer från
Ellis Corner Det finns hur mycket fint som helst där. Titta in!

4 kommentarer:

  1. Hej! Är själv hemma med en liten sjukling. Hoppas han kryar på sig snart. Kul att du gillade pappersblommorna. Ursnygg brödkorg. Ha det gott!! Kram Tesa

    SvaraRadera
  2. Precis så där blev Neo med. Han hade feber i 3 dagar med utslag, antog 3 dagars feber. Sen blev han frisk även om han åt dåligt i 1 v sen en natt så grät några gånger och vi åkte till VC på morgonen, då hade han början på öroninflamamtion och streptococer. Märkligt. Flera barn som haft samma, feber sen friska (relativt iaf) och sen fått inflammation i öron eller hals. Nu e han frisk och pigg igen. Hoppas lillen mår bättre snart. kram på er!!!

    SvaraRadera
  3. Stackar mormors lilla kille, hoppas att han nu piggar på sig så det lir ful fart till påsk. Jättefin sida Ellas Corner

    SvaraRadera
  4. Vad snygg den var... Kanske en på Dingelsundet också...;) /Anna

    SvaraRadera