Sandra - Smått & Gott från mitt liv

Sandra - Smått & Gott från mitt liv

16 mars 2010

Solareturen fynd

Idag var jag till Solareturen och gjorde mig några fynd.
Har letat efter en "bokhylla" till Wille som ska byggas om lite.
Den kommer vara inspirerad av den jag hittat på bilden nedan:
5 st assietter blev det också 5 kr styck. Synd att det inte fanns flera



Igår inhadlades ett x antal krukväxter till fönstren. Bland annat de här söta minipelagonerna till köksfönstret.
Jag var även till Hemtex och köpte de tänkta gardinerna. Fick även upp dem, men det blev ingen bra bild idag. Så ni får se "det perfekta fönstet" en annan dag.



4 kommentarer:

  1. Vilket fint skåp du har som mall och härliga blommor. Snart kommer mormor igen till mina godingar. Kram på er

    SvaraRadera
  2. Haha! Det perfekta fönstret var i en annan tid i en annan värld... Går aldrig att återskapa! ;) Men du kan ju försöka gumman! ;)

    SvaraRadera
  3. Jag vet Therese, men jag önskar.....

    SvaraRadera
  4. Den där bokhyllan har jag också sett. Funderade på den till Stellas rum. Som "original" var den dock lite för dyr tyckte jag... Förstår att du fixar en själv.

    SvaraRadera