Sandra - Smått & Gott från mitt liv

Sandra - Smått & Gott från mitt liv

27 mars 2010

Regnig lördag

Usch vilken grå och trist dag det varit idag.
Jag började dagen med en visit till Gengåvan tillsammans med Therese, fyndade givetvis
Två stycket brickor

På eftermiddagen kom en kär gammal vän från gymnasietiden, Mia och hennes pojke Otto på besök. Wille tyckte det var skoj med en stor kille som kunde massa roliga saker.

När Mia och Otto åkt gjorde jag en sats till av kakorna jag gjorde häromdagen. Tyckte nog att resultatet blev bättre idag. Jag gjorde dem lite mindre och tjockare.

2 kommentarer:

  1. Vad mysigt! men vad stor Otto blivit... kram på er!

    SvaraRadera
  2. Mysiga bilder som vanligt!!!!!
    Nu kom du visst hit... så det är väl bäst jag slutar...
    Pöss

    SvaraRadera