Sandra - Smått & Gott från mitt liv

Sandra - Smått & Gott från mitt liv

27 mars 2010

Dåligt med inlägg på ett par dar

Det har varit lite dåligt med inlägg på ett par dar.
Wille har varit krasslig och det har varit fullt upp. Nu är han frisk, men har ett par dagar kvar på pencelinkuren.

Igår var vi på Barnmässan som är här i Karlstad i helgen. Jag tyckte inte det var något speciellt, men det var trevligt. Vi var där med Tina och söta lilla Melker, kul att träffa dem.
Om ett tag ska jag på inredeningsparty hos Tina. Har väldigt höga förväntningar, på hemsidan ser det ut att finnas jättemycket fint, så det kommer nog bli att jag har ett eget party.
Kolla på zbh.se
Jag kommer själv ordna ett party, så säg till ifall ni är sugna att komma. Enligt Tina är det rätt bra priser också och det är ju ett plus.

Igår hittade jag ett nytt ställe med Second hand saker här i stan. Tycker faktiskt att det finns rätt lite sånt här i stan egenligen. Östpendeln, de hade inte så mycket möbler, mest porslin och textilier. Ett och annat guldkorn fanns.
Just nu är jag ute efter en speciell grej som jag inte kan avslöja än, men det kommer när jag hittat rätt och när det är klart.

4 kommentarer:

  1. Om du ska vara värdinna för ett homeparty därifrån vill jag mer än gärna ha en inbjudan! Görsnygga saker!

    Måste snart komma och spana in huset också! Nyfiken som få!

    Ses!

    SvaraRadera
  2. Det var den sidan med homeparty som jag menade också, bra att du stämmer av och kollar in om det verkar vara bra saker - spännande! Skönt att Wille nu är pigg igen!! Jag har jobbat lite nu på morgonen - mycket jobb med sommar vikarier på ktj. Nu ska jag snar åka och kolla på matta till vardagsrummet, tänkte mig en måtbeställd heltäckningsmatta, får de vad som finns. Kram på er!

    SvaraRadera
  3. Hej Sandra!!
    Vad kul att du hittade mig och vill vara med och tävla!!! Bloggen är så ny bara 2 månader och jag blir så glad att få kommentarer. Ska kolla din blogg lite närmare....så kuuul tycker jag!!! Ha en bra dag!!
    Kram Rita SOT & LINTOTT

    SvaraRadera
  4. Oj vad mycket fint! Jag kommer gärna på ett sånt party =)

    SvaraRadera