Sandra - Smått & Gott från mitt liv

Sandra - Smått & Gott från mitt liv

20 april 2010

I helgen har vi varit ute jättemycket i trädgården. Det är ju detta man har saknat så mycket när man bodde i lägenhet. Vissa saker kanske man inte ens behöver göra i trädgården, men man gör det nu för att man bara vill vara ute och ha något att göra.
Wille tycker också det är superhärligt att vara ute. Han hjälper gärna till. Sen har vi så söta grannbarn som är här och leker med honom också.
Vi var på stan i lördags o köpte konsoller till högtalarna som är till surroundsystemet. Helst vill jag inte ha upp högtalarna alls pga de är så fula, men det blir nog bra. Och ska de nu upp så tänkte vi att de i alla fall ska stå på ett par snygga hyllor.
Konsollerna köpte vi på INDISKA
På söndagen var vi till Väse, till mormor o morfar. Där fick vi god mat och hämtade lite saker som vi hade fått. Bland annat en stor Höganäs kurka som jag tänkt plantera lite i sommar. Får se vad det blir. Är jättesugen på att sätta ner fröer i landet och plantera blommor.

Vårt trapprojket är ännu inte klart, men målet är att det ska vara klart innan helgen. Jag tror faktiskt inte att vi kommer vara det. Ikväll har det inte blivit något gjort. Jag har varit i stallet och Marcus kollar ointressant fotboll.


Här är lite av det som kommer upp i våra rabatter. Ska bli spännande att se fortsättningen.



2 kommentarer:

  1. Oj, vad mormor längtar efter att få gosa med Wille, jättefina bilder på mormors guldkorn

    SvaraRadera
  2. Hej Sandra:)
    Stämplarna kommer ifrån Claes Ohlsson...köpte dem i januari. Kul att du är med och tävlar!!!
    Ha det gott!! kram Rita

    SvaraRadera