Sandra - Smått & Gott från mitt liv

Sandra - Smått & Gott från mitt liv

14 april 2010

Hinner inte med...

Det är svårt att hinna med bloggandet nu när jag även börjat jobba. Dagarna bara rusar iväg. Imorse hann Wille vakna innan jag åkte till jobbet. Det var såå mysigt att hinna träffa honom lite även på morgonen. Eftermiddagarna när man kommer hem bara rusar iväg. Nu när det är så fint väder vill man ju bara vara ute i trädgården.
I helgen gjorde jag ett fynd på Blocket.
En dagbädd som jag ska ha i vårt uterum. Det kommer bli sååå bra när det blir klart tror jag.
Har hittat en bild hos Lilla flisans hus som är en inspiration till vårt uterum:
Här ser ni det:

I övrigt är vi nu inne på 3:e omgången färg på trappen. Det går segt, men det går framåt. Kanske blir vi klara till helgen?

1 kommentar:

  1. Hej Sandra!!

    Visste inte att du blogga. Men nu har jag hittat hit. :) Rooooligt!

    Ser fram emot att se bilder på dagbädden! Inspirationsbilden ser ju urmysig ut!!

    Kram Ia

    SvaraRadera