Sandra - Smått & Gott från mitt liv

Sandra - Smått & Gott från mitt liv

9 april 2010

Härligt start på helgen

Igår när jag kom hem från jobbet var mina killar ute i trädgården tillsammans med Willes kompis Oliver och hans pappa Mattias.
Jag passade då på att ta fram kameran och fota lite på våra blommor vi har i trädgården.
Här är våra penseer som vi har fått av min kära pappa.
Plötsligt kom en räv spingandes på gatan. Snabb som jag är hann jag ta några kort på den.

Willes kompis Oliver - Såå söt!
Idag har vi varit hemma och grejsat. Vi har krattat i trädgården och jag har slipat på Willes byrå. Sen var vi och slängde massa papper. Duktiga med andra ord!
Jag har även köpt en dagbädd på Blocket som vi ska åka och hämta imorgon. Den ska vi ha i vårt uterum. Hoppas den är så fin som den såg ut på bilden.
Nu blir det lördagsmys. Marcus ska dock se på fotboll, så jag ska måla lite tror jag.



1 kommentar:

  1. Hej Sandra! lite sen med att svara men tiden är knapp:)
    Ängeln kan du vinna nu på bloggen!
    Annars tänker jag ta 149 kr plus frakt på ca 24 kr. Vad fina bilder du tagit, kul med räven:) vi brukar ha rådjur här på tomten..så sött!
    Ha en bra dag...kram Rita

    SvaraRadera