Sandra - Smått & Gott från mitt liv

Sandra - Smått & Gott från mitt liv

8 april 2010

Har inte blivit så mycket bloggande sista dagarna

Nu är det minsann fullt upp....
Jag har börjat jobba och i tillägg till det så har jag haft kvällsaktiviteter varje kväll den här veckan. Så nu ser jag verkligen fram emot helgen och lite pyssel hemma här i huset. Och givetvis massa mys med Wille.
Det är stor skillnad på att vara med honom och ha ansvaret i stort sett 24 timmar på dygnet mot nu när man jobbar hela dagen och får vara med honom i typ 3 timmar på eftermiddagen.

Eftersom jag inte hunnit träffa Wille så mycket så fick han följa med mig ikväll när jag skulle på intredningsparty hos Tina ikväll.
Wille fick välja vad vi skulle köpa. Det blev 2 st fina lyckor att hänga i fönstret. Han såg dem direkt och pekade på dem hela tiden. När jag frågade om vi skulle köpa dem så nickade han.
Tyvärr kunde jag inte hitta någon bra bild på dem, men jag ska fota dem när jag får dem och lägga ut så ni får se

1 kommentar:

  1. Det kommer att bli en framgångsrik kille som redan nu har så bestämda åsikter, det är bra. Mys på i helgen och njut av varandra. Bamse kramar till er alla

    SvaraRadera