Sandra - Smått & Gott från mitt liv

Sandra - Smått & Gott från mitt liv

5 april 2010

Allt roligt har ett slut

Vilken fantastisk helg vi har haft!
Underbart besök av mosters lilla prinsessa och hennes mamma & pappa.
Sen har vi givetvis haft både barnens mormor, bonusmorfar, morfar och massa andra släktingar här.
Vi har myst, myst och myst.......

På långfredagen startade Emelie sin ridkarriär på ridklubben jag rider på, KRK. Hon var överförtjust i att rida.

Lunch samma dag blev korvgrillning i solen.


Eftersom vi haft så härlig väder så har vi varit ute väldigt mycket. Både Wille och Emelie bekatade sig med de andra barnen här på gatan.
Igår hade vi ju kalas för Wille. Hela tjocka släcken var här. Massor av bra presenter fick han.


Jag hade bakat precis som den husmor jag är



4 kommentarer:

  1. Hej.
    Vilka fina bilder. Min lilla tjej som är 3½ började rida på fasters nordsvensk när hon var 1½ år...hon satt som en smäck på Per som han heter, såg ut som hon inte gjort annat fast hon var och är så liten.
    Ha det gott. Kram Rita

    SvaraRadera
  2. Tack älskade syster för alla dessa dagar tillsammans. Hoppas vi syns snart igen. Kram på er

    SvaraRadera
  3. Hej Sandra.
    Kul att du gillade duken. Jag köpte den på en lokalfärghandel för den billiga pengen 69 kr/m
    Har letat lääänge efter den perfekta. Hade en bild i huvudet men den finns inte:(
    Men blev jätte nöjd med denna:)
    Ha en bra dag...ska in och kolla dina smycken nu!!!mvh Rita

    SvaraRadera
  4. Mmmmm, mu good vilka smarriga läckerheter du bakat! Hur får den härliga färgen på cupcake krämen?
    Hoppas du kommit igång med jobbet och att det känns bra.
    Kram Hanna

    SvaraRadera