Sandra - Smått & Gott från mitt liv

Sandra - Smått & Gott från mitt liv

4 februari 2010

De senaste dagarna

Vårt internet har krånglat lite, därför har det inte blivit uppdaterat. Men nu ÄNTLIGEN!
Jag känner mig piggare nu och Wille är också pigg, men han är hostig och lite snorig.

Jag har äntligen tagit tag i och börjat göra i ordning ett album till Wille. Mamma köpte ett till mig i sommras men det har legat länge i ett skåp. Nu har jag plockat fram det och börjat klista in bilder på Willes tid här hos oss.
Igår var jag till Panduro och köpte lite dekorationssaker till albumet. Oj oj oj vad mycket annat kul de hade som jag blev sugen på att göra.
Bland annat blev jag sugen på att börja sticka. Det kommer bli ett kommande projekt, sticka sockor.
När jag kom hem hade även bästa bästa inspirationskatalogen kommit från Stoff & Stil. Så nu vill jag bara beställa massa tyger och sy. Men först ska jag ju försöka bli klar med hissgardinerna som jag ska ha i vårt nya kök.

I förrgår var jag till IKEA och fyndade 2 st nya kökshandukar: 4 :-/st.
Vad nöjd man är när man gjort fynd





5 kommentarer:

  1. Härligt att ni frisknat till.

    Pappa/Morfar

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Vilket fynd du gjorde med handdukarna!

    Ja, Panduro har så otroligt mycket fint i sitt sortiment och i den nya katalogen finns massor jag "behöver" ;-)

    Kram britt

    SvaraRadera
  3. Hade helt glomt bort att du borjat blogga. Det skulle jag ocksa behover gora.. Vad bra att ni borjar kanna er battre. Naa nu ska jag banne mig borja med en hissgardin. Beratta garna hur din blev...Tusen kramar fran oss!

    SvaraRadera
  4. De där kökshanddukarna har jag köpt och sytt kuddar av, funkar jättebra!

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Kul att fynda! Det blir man alltid glad av!:)

    Har mailat dig.

    Ha en fortsatt trevlig helg!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera