Sandra - Smått & Gott från mitt liv

Sandra - Smått & Gott från mitt liv

22 februari 2010

Mer jobb

Det blir lite långt mellan inläggen nu ett par dar. Vi har inte fått internet i huset än.
Men nu är vi inflyttade i alla fall.
Taken är färdigmålade. Det blev verkligen jättebra.
Som vanligt så har det blivit lite mer projekt än vad vi planerat från början, så nu ska även vardagsrummets väggar fixas till.
Det kommer att bli en fondvägg men björkstammar

De andra väggarna kommer att bli ljusgråa. Tror det kommer bli riktigt bra.
Jag kommer lägga upp bilder så ni får se resultatet.

5 kommentarer:

  1. Ja alldeles för lång tid mellan inläggen!!!!!!
    Men men får väl kanske åka bort till dej istället... sugen på en kvällstitt av oss i möra? Vi ska iväg o titta på klinkers o sånt efter jobbet så kanske kan komma efter?
    Idag är jag lite jetlagad tror jag, dötrött.. Eller så var det nya jobbet som tog hårt på mej... det är jobbigt att va nybörjare! :(
    Puss o kram

    SvaraRadera
  2. Hallå där! Kom på att jag nog inte meddelat dig att jag har bytt bloggportal och numera bloggar på blogspot jag med :) Lovar att uppdatera såfort tentaskiten är klar och inlämnad! :) Ska bli spännande att få se erat hus sen också!!
    Kömpa på och ha det gött!

    Kram Sara Hansson

    SvaraRadera
  3. http://louiseinterior.jetshop.se/
    Har du sett denna sida (inredning webbutik). Ja, jag hoppas verkligen att jag mår bättre på fredag så vi kan åka till Värmland, längta efter er! Puss å Kra från mamma/mormor

    SvaraRadera
  4. Kommer att bli jätte fint! Är så nyfiken att komma och titta. Hoppas att de har flutit på för er och att ni har kommit lite mer till rätta nu. Hade vi varit hemma, så hade jag hjälp dig. /Anna

    SvaraRadera
  5. Nä men ärligt!!!!!! Nu måste du nog gå till bibioteket o låna dig en dator - så du kan göra ett blogginlägg. Dina fans väntar!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera