Sandra - Smått & Gott från mitt liv

Sandra - Smått & Gott från mitt liv

11 februari 2010

Är det någon här inne och läser????!

Det skulle vara väldigt intressant och veta hur många det är som egentligen är här inne och läser.
Ser man på kommentarerna så är det inte så speciellt många, därför funderar jag på att kanske sluta blogga. Jag ska försöka fixa en räknare som räknar hur många besök man har. Det är ju rätt spännande och se om det är någon som läser eller ej.
Tusen tack till alla som lämnar kommentarer. Det är tack vare er som jag ändå vill fortsätta.
Idag blir det ett inlägg tillägnat Therese. Jag vet att du går in och läser när du har möjlighet nu när du är på semester. Vi saknar dig och Ken här hemma och längtar tills ni kommer hem. Antar att ni längtar efter oss också men inte efter Sverige.
Vi hoppas verkligen att nästa gång ni ska ut och resa ska vi ha möjlighet att följa med er.
Som en hyllning till gudmor Therese och för att du ska längta hem lite mer kommer här en bildkavalkad på nytagna bilder på Wille.


Jag har vågat ta fram systemkameran igen och försöker få några bra bilder på vår prins:


10 kommentarer:

  1. UNDERBARA DU!!!!!!!
    Hinner inte skriva sa mycket nu men jag skriver: TACK hjartat du ar bast!
    Fina bilder pa prinsen!
    Och ja du ska fortsatta blogga! :)

    Puss fran gudmorsan pa vift

    SvaraRadera
  2. fortsätt blogg! :D det är roligt att läsa vad du och wille har för er på dagarna. föresten vad stor wille har blivit :D

    SvaraRadera
  3. Jo då jag läser allt
    Morfar

    SvaraRadera
  4. Hej mina guldkorn! Har inte hunnit med att kommentera under veckan, men kikar in lite då och då för att se vad ni gör och se bilder på mormors bästa Wille, guldkornet det bästa som finns.
    Kram från mormor som kommer snart och pussar på er i flera dagar.

    SvaraRadera
  5. Hej Sandra, inte får du sluta nu när jag har hittat dig
    Marianne Edvinsson

    SvaraRadera
  6. Inte ska du sluta blogga. Skaffa en räknare istället så ska du nog få se att du har besökare som är här inne och tassar:) http://susnet.se/tjanster/
    Ha en skön helg. Kram Tesa

    SvaraRadera
  7. Fina bilder på Wille, en söt!! Och du, klart du ska fortsätta blogga!!!

    SvaraRadera
  8. Tesa/Therese
    Ja, jag har varit inne och tänkt att försöka fixa, men det står att man ska kunna kodning i html. Och jag kände att jag inte kunde så mycket om det, men det är kanske lättare än man tror?

    SvaraRadera
  9. Det är väl klart att vi håller koll på er och läser allt du skriver! ;)

    SvaraRadera