Sandra - Smått & Gott från mitt liv

Sandra - Smått & Gott från mitt liv

13 februari 2010

Tidig morgon

Vad kul det är när ni lämnar kommentarer! Det blir mycket roligare att blogga då.

Idag vaknade Wille 06:30. Han fick då välling och somnade snällt om, tyvärr kunde jag inte göra det samma, så jag låg och vände och vred mig ett tag, sen gick jag upp och satte mig här framför datorn istället.
Surfade runt på lite favoritsidor. Tänkte ni skulle få lite smakprov; Etsy.com gillar jag. En sida från USA där man kan lägga ut och sälja saker man gjort själv
Jag tittade mest på väggdekorationer idag. Drömmer om att köpa någon till oss i huset
Här kommer lite smakprov:









2 kommentarer:

  1. Nice. Jag gillade apan! Den vill Wille ha!
    Pusspuss

    SvaraRadera
  2. Du känner väl till att jag gör väggord? Kul att ni snart har husnyckeln:) Kram Tesa

    SvaraRadera