Sandra - Smått & Gott från mitt liv

Sandra - Smått & Gott från mitt liv

7 februari 2010

Gardinerna klara

Vilket fantastiskt väder det har varit idag!
Underbart!
Jag och Wille var ute och gick på förmiddagen. Han tog en tupplur och jag njöt i solens sken.
Vi gick förbi vårt blivande hus. De gamla ägarna har nu flyttat ut så det stod där helt tomt och bara väntade på oss.
När jag kom hem kastade jag mig på symaskinen och sydde klart gardinerna. Nu åker symaskinen bort för ett tag. Kommer fram igen när vi har flyttat.
Fram tills dess ska jag pyssla lite mer med Willes album. Ska försöka lägga ut lite bilder på hur det ser ut, men det är något fel med vårt internet, det fungerar inte så bra.
Vi vet inte vad det är som är fel med förmodligen något med uppkopplingen i huset vi bor i.

2 kommentarer:

  1. hoppas gardinerna blev fina! Kanner jag dig ratt sa sitter de antagligen uppe nar vi kommer hem :)

    Puss och kram fran ett just nu lite molnigt CR. Men det kanske var gott for huden... Igar cyklade vi cirka 3 mil och besokte olika strander och sag lite mysiga byar och regnskog... idag hade vi tankt surfa men oturligt nog ar de tinte en enda vag... hmmm vi far ta nya tag i morgon.... Ah va underbart det ar med semester! Jag vill inte att det ska ta slut!

    Hoppas allt ar bra med dig och prinsen (ja o mackan ocksa forstas)!

    puss

    SvaraRadera
  2. Ja gardinerna ska upp så fort som möjligt:-)

    Vi längtar efter er och önskar att vi hade varit med. Men det får bli en annan gång.
    Puss Puss

    SvaraRadera